the thing about planning

May 06, 2014



Normalt er jeg typen der liiiige finder på noget make up i sidste øjeblik. Jeg elsker at planlægge, men gør det alligevel aldrig. I stedet for har jeg tumblr tag fyldt med make up inspiration jeg aldrig bruger. Eftersom jeg er inviteret til min venindes fødselsdagsmiddag på fredag, har jeg valgt at "lave"/tegne nogle looks jeg eventuelt ville bruge. Jeg har lige investeret i en rød maxi kjole (tænk Jennifer Lawrence til Oscars 2011), og kan ikke vente med at have den på! Håret må vi dog lige finde ud af.

Normally I wing my makeup last minute. Even though I love planning, I never take time to plan my make up (or outfits). Instead I have a tumblr tag filled with makeup inspiration I never use. 
Since I'm invited for my friends birthday dinner on friday, I've decided to make/draw some looks I could use. I just bought a new red maxi dress (think: Jennifer Lawrence at the Oscars 2011), and can't wait to wear it! Still don't know what to do with my hair though.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...